Tuesday 21 February 2012

CHOC (Praline, Lollichoc, Bar) untuk tempahan sekitar Utara, murah sahaja kira harga Adik-beradik ;)

Coklat memang pembuka selera dan menjadi kegilaan sesetangah orang. Kualiti Coklat begantung pada kehalusan tekstur Coklat. Bagi Penduduk sekitar utara (Penang, Kedah, & Perlis) jika berminat untuk menempah coklat, bolehlah berbuat demikian disini.
 Pralines memang superb jika time raya...1 box ada 56 pcs Choc Praline Premium harganya RM37.00 per box. 

Apabila dibuka kotak coklat tersebut, sekejap sahaja selesai sebab rasanya yang kaya dengan coklat tambahan pula kemanisannya sedang-sedang sahaja. 
 Lolly Choc yang meriah untuk anak tetamu atau hadiah di Majlis Ulangtahun Hari Lahir hanya RM2.20 sahaja...berbaloi untuk LollyChoc yang menggunakan Coklat Premium...
 Tempahan dari Jamili & Salena untuk pertunangan mereka (box hiasan berasingan, disediakan sendiri oleh keluarga pasangan). Harga boleh dibincangkan.
 Tepung Kek yang gerenti Moist dan gerenti menjadi. Menggunakan bahan terpilih, kemanisan "just Nice". Harga RM16, cukup untuk menghasilkan 1kg++ kek Coklat Lembap yang sedap.
Pralines CHoc untuk buah tangan tetamu (harga boleh dirunding)

No comments:

Post a Comment

SIRIM Cosmetics Training Dec 2018

Entry ni kalau nampak serabut skip jer.. sebab memang agak la keserabutannya... penat otak dan tenaga tapi berbaloi amatlah bagi orang maca...